Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Lávka pro pěší
Bílek, Radim ; Štrba, Michal (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem lávky pro pěší přes ulici Radlickou s celkovou délkou okolo 90 m v Praze. Variantní návrh obsahuje 3 řešení s rozdílnými statickými systémy konstrukce. Na základě multikriteriální analýzy je zvolena nejvhodnější varianta. K podrobnému zpracování byla vybrána varianta A – spojitý přímopásový příhradový nosník. Jedná se o příhradovou lávku s dolní ortotropní mostovkou bez zavětrovacího ztužidla, kde stabilitu horního pasu zajištuje rámová tuhost svislic a tuhost příčníku. Podrobný statický výpočet obsahuje posouzení nosných částí konstrukce a svarů. Všechny nosné ocelové prvky jsou navrženy z oceli S 355. Posouzení a dimenzování bylo provedeno dle platných norem ČSN EN 1990-1993.
Lávka pro pěší v Hradci nad Moravicí
Janeček, Tomáš ; Horáček, Martin (oponent) ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo navrhnout a posoudit lávku přes řeku Moravici pro pěší a cyklisty, protože stávající lávka je ve špatném stavu a je úzká, takže neumožňuje pohodlný pohyb chodců a cyklistů. Lávka se nachází v Hradci nad Moravicí a vede mezi ulicí Žimrovická a sportovním areálem na ulici Na Potůčku. Nejprve byly uvažovány čtyři různé varianty, ze kterých byla vybrána nejvýhodnější konstrukce, a ta byla dále detailněji řešena. Vítězná varianta je ocelová oblouková lávka s dolní mostovkou, přičemž mostovka je zavěšena na dvou tuhých obloucích pomocí táhel. Rozpětí lávky je 28 m, vzepětí oblouku je 5,5 m a celá konstrukce je kromě šroubů a systémových táhel z oceli S 235.
Ocelová lávka pro pěší
Bartoň, Radek ; Šmak, Milan (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje, v části I, studii stávající ocelobetonové konstrukce lávky pro pěší a v části II návrhem a posouzení ocelové konstrukce lávky pro pěší a cyklo dopravu na místě stávající konstrukce lávky. Stávající konstrukce lávky převádí pěší dopravu přes řeku Bečvu, povodí Moravy, a nachází se na nábřeží Dukelských hrdinů v Rožnově pod Radhoštěm. V části I je provedeno posouzení stávající konstrukce lávky podle norem ČSN a ČSN EN pro změněné statické působení konstrukce lávky. Je provedeno srovnání obou posouzení podle uvedených norem mezi sebou a také původním statickým posudkem z roku 1988. V části II je proveden návrh a posouzení ocelové nosné konstrukce lávky na místě stávající lávky popsané v části I. Bylo zvoleno statické řešení s využitím dvou vierendeelových nosníků spojených příčníky, které podepírají betonovou mostovku. Řešeno bylo 9 variant vierendeelových nosníků s různou výškou nosníků a počtem svislic. Pro vybranou variantu je vypracován detailní návrh a posouzení jednotlivých prvků konstrukce lávky.
Ocelová konstrukce mostu středního rozpětí
Dovičic, Boris ; Štrba, Michal (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá návrhom nosnej oceľobetónovej konštrukcie cestného mostu. Konštrukcia premosťuje železničnú trať a vodný tok v intraviláne okresného mesta Blansko. Osová vzdialenosť uloženia mostu je 99,8 m. Konštrukcia mostu je riešená v troch variantoch s výberom najvhodnejšieho variantu. Pri návrhu a výpočtoch boli dodržané platné české technické normy a technické predpisy pre navrhovanie mostov.
Silniční most
Doležal, Martin ; Barnat, Jan (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem ocelové nosné konstrukce silničniho mostu o rozpětí 48,5m s dolní mostovkou převádějící místní komunikaci přes řeku Dyji ve městě Znojmě. Byly navrženy tři varianty řešení obloukového mostu. Nejekonomičtější byla vyhodnocena a detailně provedeno statické posouzení jednotlivých částí a detailů. Podrobně řešená varianta je most s volně stojícími oblouky a dolní mostovkou se spřaženými příčníky. Rozpětí mostu je 48,5m, šířka mostu je 11,5m, volná šířka hlavního dopravního prostoru je 6,5m. Vzepětí oblouku 8,0m
Návrh ocelového železničního mostu s dolní mostovkou přes dálnici D35
Žáček, Libor ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh a posouzení ocelového mostu přes dálnici D35 v úseku Opatovec – Staré Město, na stávajícím železničním traťovém úseku 017 Česká Třebová – Dzbel. Jedná se o jednokolejný most o jednom poli (prostý nosník). Most je navržen jako hlavní nosník ze svařovaného I profilu, vyztužen příhradovou konstrukcí (Prostasův nosník). Mostovka je navržena ortotropní, tvořena mostovkovým plechem, podélnými a příčnými výztuhami. Konstrukce je navržena s oceli S355. Teoretické rozpětí mostu je 37,1 m. celková délka ocelové konstrukce je 38,02 m. Příčná vzdálenost mezi hlavními nosníky je 5,8 m. Volná šířka na mostě je 5,3 m. výška hlavního nosníku uprostřed rozpětí je 5,0 m. Konstrukce je osazena na čtyřech hrncových ložiscích umístěných na opěrách Pro posouzení konstrukce a určení vnitřních sil byl vytvořen model konstrukce v programu Dlubal RFEM 5.31. Hlavní nosníky jsou modelovány jako pruty. Mostovkový plech, příčné výztuhy a podélné výztuhy jsou modelovány jako deskostěnové prvky.
Lávka pro pěší v Blansku
Urbánek, Jan ; Štrba, Michal (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je návrh a posouzení nosné ocelové konstrukce lávky pro pěší a cyklisty. Ocelová lávka přemosťuje řeku Svitavu v obci Blansko a má rozpětí 24 metrů. Konstrukčně je lávka řešena jako prostorová prutová konstrukce se dvěma hlavními příhradovými nosníky. Horní a dolní pásy jsou zakřiveny ve tvaru kružnicového oblouku a propojeny diagonálními pruty. Nosníky jsou v úrovni horního a dolního pásu propojeny příčníky. Vodorovná tuhost horní a dolní plochy konstrukce je zajištěna ztužidly. Na dolní příčníky je uložena mostovka. Toto řešení je výsledkem porovnání a zhodnocení dvou variant.
Lávka pro pěší a cyklistickou dopravu v Kunovicích
Boček, Michal ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh a posouzení nosné konstrukce lávky pro pěší a cyklistickou dopravu přes vodní tok. Lávka je navrhována z důvodu plánovaného přeložení cyklostezky v obci Kunovice, okres Uherské Hradiště. Konstrukčně je tvořena dvěma hlavními nosníky spojenými dolní prvkovou mostovkou. Staticky je konstrukce modelována jako prostorová ocelová trubková příhradovina, včetně podélníků, se zatížením působícím ve všech směrech. Rozpětí konstrukce 26,550m , volná šířka 3,200m.
Lávka pro pěší
Bílek, Radim ; Štrba, Michal (oponent) ; Brosch, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem lávky pro pěší přes ulici Radlickou s celkovou délkou okolo 90 m v Praze. Variantní návrh obsahuje 3 řešení s rozdílnými statickými systémy konstrukce. Na základě multikriteriální analýzy je zvolena nejvhodnější varianta. K podrobnému zpracování byla vybrána varianta A – spojitý přímopásový příhradový nosník. Jedná se o příhradovou lávku s dolní ortotropní mostovkou bez zavětrovacího ztužidla, kde stabilitu horního pasu zajištuje rámová tuhost svislic a tuhost příčníku. Podrobný statický výpočet obsahuje posouzení nosných částí konstrukce a svarů. Všechny nosné ocelové prvky jsou navrženy z oceli S 355. Posouzení a dimenzování bylo provedeno dle platných norem ČSN EN 1990-1993.
Lávka pro pěší v Blansku
Urbánek, Jan ; Štrba, Michal (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je návrh a posouzení nosné ocelové konstrukce lávky pro pěší a cyklisty. Ocelová lávka přemosťuje řeku Svitavu v obci Blansko a má rozpětí 24 metrů. Konstrukčně je lávka řešena jako prostorová prutová konstrukce se dvěma hlavními příhradovými nosníky. Horní a dolní pásy jsou zakřiveny ve tvaru kružnicového oblouku a propojeny diagonálními pruty. Nosníky jsou v úrovni horního a dolního pásu propojeny příčníky. Vodorovná tuhost horní a dolní plochy konstrukce je zajištěna ztužidly. Na dolní příčníky je uložena mostovka. Toto řešení je výsledkem porovnání a zhodnocení dvou variant.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.